Foto bij artikel Plantdag groot succes

Plantdag groot succes

27 maart 2024 - De afgelopen dagen is er weer hard gewerkt aan het wereldplein. Dankzij de inzet van velen krijgen we straks een prachtige groene speel-/werkomgeving.

Foto bij artikel Het begint er op te lijken

Het begint er op te lijken

20 februari 2024 - Inmiddels is de nieuwbouw klaar en zijn we bezig ons te settelen. We zullen nog even in de rommel zitten maar het belooft straks erg mooi te worden.

Ondertussen wordt buiten, mits het weer een beetje meewerkt, aan het prachtige wereldplein gewerkt.

Foto bij artikel Inloopochtend 3 april 2024

Inloopochtend 3 april 2024

18 oktober 2023 - Een fijne basisschool vinden voor je kind is soms best lastig. Waar moet je op letten? Wat vind je belangrijk? Wat past bij jullie of je kind? Allemaal vragen waar je bij het kiezen van een school mee te maken krijgt. Daarom laat de Peter Petersenschool de school graag in vol bedrijf zien. Op een normale woensdagochtend zijn ouders van harte welkom om tussen 9 en 11 uur vrijblijvend binnen te lopen.Op woensdag 3 april staat de koffie en thee klaar.
Foto bij artikel Open inloopochtenden

Open inloopochtenden

14 september 2023 - Op een aantal woensdagen staan de deuren weer wagenwijd open voor geïnteresseerde ouders. Van 9 tot 11 uur verzorgen kinderen rondleidingen en zijn teamleden en ouders aanwezig om vragen te beantwoorden.Aanmelden is niet nodig en opa's, oma's en/of kinderen, mogen gewoon mee.
De school is te bereiken aan de Rummerinkhof 6B (deur aan de zijkant). Voor vragen kan er altijd even gebeld worden: 050-5350566. Mochten deze woensdagen niet zo goed uitkomen, kan er ook altijd voor een ander moment een afspraak gemaakt worden.

De inloopochtenden zijn op woensdag:

10 januari 2024,

3 april 2024 en