10 mei 2018

Teamverjaardag op 30 mei

Zoals elk jaar vieren we ook dit jaar met alle stamgroepleiders onze teamverjaardag.

Dit jaar doen we dat op woensdag 30 mei.

Dat betekent voor de kinderen een feestelijke dag die begint om half 9 met feest in de eigen stamgroep. We stellen kleine attenties op prijs (bloemen uit de tuin, zelfgemaakte jam en tekeningen bijvoorbeeld).

De kinderen mogen verkleed op school komen en de tas mag thuisblijven; er wordt voor een traktatie gezorgd.

De 8e jaars organiseren een vossenjacht voor alle kinderen van groep 2 tot en met groep 7.  De overige kinderen uit de onderbouw mogen dan met hun meegebrachte versierde fiets fietsen op het schoolplein.

We eindigen de ochtend met een sprookje, gespeeld door de stamgroepleiders. We starten daarmee om 11.45 uur en daarbij zijn de ouders van harte welkom! De kinderen zijn gewoon om 12.30 vrij.

Met een feestelijke groet,

Team PPS