29 april 2018

Inschrijven voor de 4Mijl

Veertien oktober 2018 is het weer zo ver. De 4 mijl. Binnenkort is het tijd om in te schrijven. Net als voorgaande jaren willen we graag weer met grote groep PPS-ers aan de start verschijnen (en ook graag aan de finish trouwens;).
Preview foto
Kinderen
Als je met school meeloopt, kost een startbewijs ongeveer €11,- per kind (prijs van 2017, dus kan iets afwijken). Een stuk goedkoper dan wanneer je je individueel aanmeldt. We starten als groep met elkaar, maar aangezien niet iedereen even snel loopt, valt de groep tijdens het lopen uit elkaar. Verspreid in de groep lopen er begeleiders (ouders van school) mee zodat alle kinderen met herkenbaar PPS shirt in beeld blijven.

Begeleiders
Per 6 kinderen ontvangen we 1 begeleidersnummer. Vind je het leuk om als begeleider mee te lopen en te zorgen dat iedereen veilig over de finish komt, meld je dan dus aan. Goed om te weten: Als begeleider wordt je tijd niet geregistreerd. Aanmelden als begeleider betekent ook niet dat je gegarandeerd mee kunt lopen gezien het beperkte aantal begeleiderskaarten dat we krijgen.

Trainen
Na de zomervakantie gaan we een aantal keer als groep trainen. Hierover krijg je tzt info.

Aanmelden
Doe je mee? Stuur dan voor 20 mei een mailtje naar pps4mijl@hotmail.com met daarin je naam, adres en geboortedatum en het 06-nummer (voor de groepsapp). Wanneer het bedrag voor deelname bekend is, krijg je een Tikkie met verzoek dit te betalen.