11 juni 2018

Meedoen met de 4Mijl?

Lijkt het je leuk om op 14 oktober 2018 de 4 mijl te lopen? Doe dan gezellig mee met de groep van school. Op dit moment zijn er 14 kinderen die zich hebben aangemeld om samen de 4 mijl te lopen en er kunnen er nog veel meer bij!

Kinderen
Als je met school meeloopt, kost een startbewijs ongeveer €11,- per kind (prijs van 2017, dus kan iets afwijken). Een stuk goedkoper dan wanneer je je individueel aanmeldt. We starten als groep met elkaar, maar aangezien niet iedereen even snel loopt, valt de groep tijdens het lopen uit elkaar.

Preview foto
Begeleiders
Per 6 kinderen ontvangen we 1 begeleidersnummer. Vind je het leuk om als begeleider mee te lopen en te zorgen dat iedereen veilig over de finish komt, meld je dan dus aan. Goed om te weten: Als begeleider wordt je tijd niet geregistreerd. Aanmelden als begeleider betekent ook niet dat je gegarandeerd mee kunt lopen gezien het beperkte aantal begeleiderskaarten dat we krijgen.

Trainen
Na de zomervakantie gaan we een aantal keer als groep trainen. Hierover krijg je tzt info.

Aanmelden
Doe je mee? Stuur dan een mailtje naar pps4mijl@hotmail.com met daarin je naam, adres en geboortedatum en het 06-nummer (voor de groepsapp). De kosten zijn €11 per startnummer. Je krijgt een Tikkie-verzoek om dit te betalen.

Vragen?
Wil je nog iets weten voordat je je kind inschrijft? Zoek me even op of stuur een mailtje naar pps4mijl@hotmail.com

Groet,

Frederiek Brongers (moeder van Hugo en Julian)