04 september 2018

Meet and Greet op de PPS

Komende vrijdag vindt de jaarlijkse Meet & Greet plaats.

Tijdens deze ontmoeting is er gelegenheid om onder het genot van een kopje koffie / thee en wat lekkers kennis te maken met andere ouders, leraren en natuurlijk de unieke sfeer van de PPS te proeven !

De Ouderraad zorgt voor muziek (Paul Mixtailes), heerlijke koffie en thee (met dank aan ‘t Feithhuis) en ook wat lekkers voor u en alle kinderen.

Het is door de jaren heen een goede gewoonte geworden dat ouders zelf iets te eten meenemen. Dit mag iets zelfgemaakt zijn, maar als daar geen tijd of gelegenheid voor is ook iets uit een winkel.

De hapjes worden verdeeld over tafels die bij mooi weer op het plein staan en bij slecht weer in de grote zaal van de school.

We hopen op een grote opkomst en zien ernaar uit u te leren kennen.

De ouderraad van de PPS

PS; Hulp bij het gezellig maken van het plein en opruimen bij het afsluiten is welkom.

Geef je op bij Lydia Bakker, 06 1207 0127 of lydiabakker@yahoo.nl