Hier groeit de toekomst....

Groeien is zoveel meer dan groter worden...groeien is nieuwe ervaringen opdoen, samen dingen leren, geinspireerd raken, zelfstandig worden, kritisch kijken en nieuwe uitdagingen aangaan.

Groeien doen we op de Peter Petersenschool nooit alleen....groeien doen we samen.

Druktechnieken in Kunstkuil
12 jul 2024 -

Sinds de oplevering van onze Nieuwbouw zijn we inmiddels ook een Kunstkuil rijker. De Kunstkuil is gesitueerd in onze oude speelzaal. Elke vrijdagmiddag wordt daar bijvoorbeeld, onder begeleiding van enthousiaste vrijwilligers, illustratiedruk beoefend. De kinderen mogen hun zelfgeschreven teksten en gedichten voorzien van 'druksels'. Verschillende technieken, zoals linodruk en sjabloondruk komen langs.

Open inloopochtenden
11 jul 2024 -  Op een aantal woensdagen staan de deuren weer wagenwijd open voor geïnteresseerde ouders. Van 9 tot 11 uur verzorgen kinderen rondleidingen en zijn teamleden en ouders aanwezig om vragen te beantwoorden. Aanmelden is niet nodig en opa's, oma's en/of kinderen, mogen gewoon mee.
De school is te bereiken aan de Rummerinkhof 6B (deur aan de zijkant) of via de hoofdingang bij de parkeerplaats achter de school. Voor vragen kan er altijd even gebeld worden: 050-5350566. Mochten deze woensdagen niet zo goed uitkomen, kan er ook altijd voor een ander moment een afspraak gemaakt worden.

De inloopochtenden zijn op woensdag:

9 oktober 2024,

8 januari 2025,

9 april 2025 en

21 mei 2025

Graag tot dan!

Preview foto
Nieuwbouw PPS nu echt open!!!
15 mei 2024 -  Vanmorgen is onder een stralende zon de nieuwbouw van de PPS geopend. Wethouder Carine Bloemhoff knipte samen met een aantal kinderen het lint door. Vanmiddag barst het feestgedruis los tijdens het Lentefestival