Kinderboekenweek geopend
02 okt 2024 -

Vandaag werd op 't Vlot de kinderboekenweek geopend. Iedereen kwam verkleed op school als iemand of iets met de eerste letter van de voornaam. Het team zette een origineel toneelstukje op de planken.

Afscheid groep 8
18 jul 2024 -

Het laatste culturele hoogstandje van onze groep 8 werd een heus graffity kunstwerk. Prachtig!!

Inloopochtenden komend schooljaar
12 jul 2024 - Net al voorgaande jaren organiseren we weer open inloopochtenden voor belangstellende ouders. Op aantal woensdagen verzorgen kinderen van 't Vlot van 9 tot 11 uur rondleidingen door de school en zijn ouders en teamleden aanwezig om informatie en ervaringen te delen en eventuele vragen te beantwoorden. Aanmelden is niet nodig! De inloopochtenden zijn op: woensdagen 16 oktober 2024, 29 januari, 26 maart en 21 mei 2025.

Mocht dit niet uitkomen kan er ook altijd een andere afspraak gemaakt worden.