Hier groeit de toekomst....

Groeien is zoveel meer dan groter worden...groeien is nieuwe ervaringen opdoen, samen dingen leren, geinspireerd raken, zelfstandig worden, kritisch kijken en nieuwe uitdagingen aangaan. Groeien doen we op 't Vlot nooit alleen....groeien doen we samen.

Inloopochtenden komend schooljaar
12 jul 2024 - Net al voorgaande jaren organiseren we weer open inloopochtenden voor belangstellende ouders. Op aantal woensdagen verzorgen kinderen van 't Vlot van 9 tot 11 uur rondleidingen door de school en zijn ouders en teamleden aanwezig om informatie en ervaringen te delen en eventuele vragen te beantwoorden. Aanmelden is niet nodig! De inloopochtenden zijn op: woensdagen 16 oktober 2024, 29 januari, 26 maart en 21 mei 2025.

Mocht dit niet uitkomen kan er ook altijd een andere afspraak gemaakt worden.

Eindmusical groep 8
10 jul 2024 -

Met dit prachtige decor nam groep 8 afscheid van 't Vlot. Voor een bomvolle zaal speelden onze oudsten de musical 'Camping De Hooiberg'. Alle kinderen lieten hun acteer- en zangtalent zien, de school nam afscheid van de kids middels het tekenen van het diploma en de uitreiking van een mooi herinneringsboekje vol foto's.

We wensen alle kinderen een prachtige toekomst!!

Vlotte Markt 26 juni 2024
25 jun 2024 - Op woensdag 26 juni van 12.30 - 15.00 uur is het zo
ver! De Vlotte Markt. Dit is HET FEEST van het jaar.
Een plein vol met leuke activiteiten, lekker eten en de
mooiste acts om naar te kijken op het podium van Vlot
got Talent. Het thema van dit jaar is REIS OM DE
WERELD. Wees welkom!